Ile posiłków jeść dziennie ?

Stosując dietę powinniśmy pamiętać o odpowiedniej liczbie posiłków.

Większość ludzi przyzwyczajona jest do spożywania trzech posiłków dziennie czyli śniadania, obiadu i kolacji. Taka liczba posiłków nie do końca wpływa na nasze zdrowie. Zbilansowana dieta powinna zawierać przynajmniej cztery posiłki w ciągu dnia, a lepiej, żeby było ich około pięciu lub sześciu szczególnie jeśli w grę wchodzi odchudzanie. Kluczem do odchudzania jest przyspieszenie metabolizmu aby to zrobić powinniśmy stworzyć taką dietę by posiłki były zdrowe, częste i w małych ilościach najlepiej przyjmowane co dwie trzy godziny. Dzięki takiemu rozwiązaniu nasze odchudzanie będzie skuteczne ponieważ organizm będzie cały czas dostawał sygnały by trzymać swój metabolizm na wysokim poziomie przy stosunkowo małej ilości spożywanego pokarmu. Ważne również by zwracać uwagę nie tylko na ilość posiłków ale także na jakość. Dieta powinna być bogata w warzywa, białko, i owoce natomiast węglowodany powinny być tylko dodatkiem. Ilość węglowodanów na każdy posiłek powinna wynosić jedną trzecią objętości całego posiłku. Tak stworzone posiłki poprawią ogólne funkcjonowanie naszego organizmu i pozwolą utrzymać stałą wagę bez gromadzenia zbędnych kilogramów. Dieta i to co jemy bardzo wpływa na nasze zdrowie i zmiana nawyków żywieniowych może okazać się zbawienna dla naszego organizmu. Może okazać się, że przestaną nam doskwierać jakieś przewlekłe dolegliwości albo po prostu organizm będzie w dużo lepszej kondycji psycho – fizycznej. Dlatego pamiętajmy im więcej zdrowych posiłków w ciągu dnia tym lepiej.

RelatedPost